Cum se adaugă o rezervare?

Metoda 1

O nouă rezervare în aplicație se poate adăuga accesând butonul “+” care poate fi regăsit pe oricare din listele cu rezervări din meniul 01.HMS: Raport rezervări, Raport rezervări în curs, Raport intrați/ieșiți, Restanțe online.

                În imaginea de mai jos, se poate observa butonul “+” de adăugare a unei noi rezervări, existent pe lista “Raport rezervări.”

După accesarea butonului , se deschide o fereastră pentru a introduce detaliile noii rezervări.

După apăsarea butonului de verificare disponibilitate, se afișează o listă cu camerele disponibile, de unde se alege camera dorită (de preferat prima din listă).

Dacă apare o dungă roșie în stânga sau în dreapta camerei, înseamna că acea cameră are o rezervare adiacentă și e eficient să fie aleasă acea cameră. Programul oferă lista de camere disponibile în funcție de eficiența lor, de aceea e util ca prima cameră să fie aleasă în funcție de recomandarea programului.

Urmează secțiunea de completare a datelor turistului : nume, număr persoane, voucher, etc.

Pe masură ce se achită parțial sau total rezervarea, se accesează butonul “Adaugă încasare” de la secțiunea Încasări.

De asemenea, există opțiunile “Adaugă factură avans” și “Adaugă factură”, care oferă posibilitatea de a adăuga o nouă factură pentru clientul curent.

Metoda 2

Direct din diagramă, efectuați click pe data de pornire și click pe data în care pleacă turistul, programul o să găsească disponibilitățile și o să puteți bifa camerele pentru a le adăuga pe rezervare.

După ce le bifați, efectuați click pe butonul verde de plus:

O cameră liberă, îngroșată cu verde închis, marchează faptul că are legătură cu altă rezervare, prin acest mod puteți ține diagrama compactă.

Camerele au fost adăugate pe rezervare, însă acum este încă în forma de Draft.

Adăugați datele turistului, după care salvați rezervarea!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *