Contracte

Modulul de contracte din cadrul CRM

Modulul de contracte integrat în CRM- este gandit sa va ofere posibilitatea de a va gestiona contractele, de la intocmire – generare de sabloane, facturare, incasare si pana la arhivare

Funcționalități cheie:

  • Emiterea facturilor programatice: Configurați contractele pentru a emite facturi automate, la intervale regulate in care puteti specifica multiple articole
  • Generarea contractelor: Contractele au setate niste sabloane predefinite, care cuprind niste date standard privind contractul, acestea sunt salvate intr-un format editabil(docx) pentru editari utlerioare daca acestea sunt necesare.
  • Monitorizarea statusului: Identificați rapid contractele active, expirate sau care urmeaza sa expire
  • Arhivarea documentelor: Odata semnat, contractul merge incarcat in aplicatie fie semnat olografic sau cu semnatura digitala pentru o mai buna evidenta
  • Notificări automate:Primirea notificărilor automate vă ajută să fiți la curent cu evenimentele esențiale precum apropierea expirări contractelor sau termenelor limită ale facturile.
  • Flexibilitate în configurare: Puteti personaliza datele generale si specifice ale contractului deasemenea se pot personaliza si sabloanele contractelor

Beneficii pentru afacerea dumneavoastră:

Reduceți erorile administrative generarea documentelor pe date salvate si accesul facil la arhiva
Îmbunătățiți relațiile cu clienții și partenerii prin rapiditatea generarii si semnarii unui contract.
Modulul este proiectat să vă simplifice day to day activity-ul și să vă ofere un control asupra angajamentelor contractuale.