Un turist se poate adăuga prin două moduri:
Când se adaugă o nouă rezervare
În momentul adăugării unei noi rezervări, când se ajunge la secțiunea “Date turist”, când se scrie în câmpul “Turist” apare un buton denumit “Adaugă turist nou”. La efectuarea unui click pe acest buton, se deschide o fereastră unde se pot adăuga detalii despre turist.
Dacă turistul se regăsește în baza de date, în momentul scrierii în câmpul “Turist”, atunci va apărea în listă și va putea fi selectat, completându-se automat datele despre turist în fereastra de rezervare.
Dacă turistul nu există în baza de date, se deschide fereastra de adăugare date despre turist : nume, CUI/ CNP/ CIF, sediu, județ, contact, email delegat. După completarea tuturor câmpurilor, se accesează butonul “Salvează ca turist nou” și datele turistului vor fi salvate în baza de date.
Din meniul 03.CRM – Clienți

La selectarea opțiunii de meniu 03.CRM-Clienti, se afișează o listă cu toți clienții. La accesarea butonului, se deschide o fereastră în care se pot scrie detalii despre turist.
Odată înregistrat în baza de date, în momentul creării unei rezervări, turistul se va regăsi în listă în momentul în care operatorul începe să îi scrie numele la secțiunea “Turist” și poate fi ales din acea listă derulantă.