Analiză și grafice
Evoluția trendurilor – comparație între anul precedent, anul curent și anul viitor

- Managementul camerelor : alocarea automată și inteligentă a camerelor
- Rezervările vor primi automat camere în așa fel încât spațiile dintre acestea vor fi cât mai mici, contribuind la un grad de ocupare mai mare al camerelor și la micșorarea timpilor în care camerele dumneavoastră vor fi goale.
- Managementul grupurilor: gestiunea facilă a grupurilor
- Aveți grupuri care vin si bulversează activitatea recepției din cauza lucrului greoi cu aplicația? Prin sistemul nostru integrat, acum ușurăm interacțiunea recepției cu grupurile mari
- Multi-proprietate – scalabilitate:
- Dețineți mai multe proprietăți? Sau aveți planuri de extindere? Aplicația a fost gândită din start să faciliteze lucrul cu mai multe proprietăți, astfel încât să puteți gestiona dintr-un singur loc, toate hotelurile pe care le dețineți.
- Motor rezervări din online:
- Cu modulul “rezervări online” puteți primi rezervări directe prin website-ul dumneavoastră, cu încasarea de avans pentru rezervare, căci modulul are inclusă integrarea cu un procesator de plăți!
- Rezervările efectuate pe site-ul dumneavoastră vor apărea automat în aplicație, la fel cum la efectuarea unei rezervări, se trimite mail automat clientului cu datele rezervării și factura pentru avansul încasat! Această factură va apărea în modulul de facturi din aplicație, dar și pe fișa de rezervare a clientului!
- Integrare cu procesatorul de plăți:
- Modulul de rezervări online este integrat cu procesatorul de plăți euplatesc.ro și plationline.ro, astfel încât să puteți solicita un avans în momentul rezervării, într-un procent sau sumă stabilite de dumneavoastră! De asemenea, aplicația se poate integra și cu alți procesatori de plăți, dacă este nevoie.
- Integrare cu eFactura:
- Trimite facturile emise de către tine automat în SPV!
- Preluare eFacturi primite din ANAF și menține și gestionează arhivarea lor
- Integrare cu channel manager:
- Rezervările de pe platformele populare (Booking, Expedia, etc.) pot fi preluate automat
- Managementul oaspeților:
- Cu aplicația oferită de noi, evidența oaspeților este mai facilă ca niciodată! Aveți acces la baza de date a tuturor oaspeților dumneavoastră, știind astfel ce preferințe are fiecare dintre oaspeți. Având la dispoziție această bază de date, campaniile de publicitate pe e-mail devin amai simple și mai practice!
- Managementul rezervărilor:
- Gestionați ușor toate rezervările, din toate sursele, într-un singur sistem! Aplicația dispune de un modul de rezervări online care se poate integra foarte ușor în conținutul site-ului dumneavoastră. Iar dacă nu aveți deja un site, vă stăm la dispoziție pentru a vă crea unul personalizat!
- Puteți oricând să modificați sau să anulați o rezervare conform cerințelor oaspeților dumneavoastră!
- Restaurant integrat:
- Modulul POS vine cu o interfață prietenoasă și ușor de utilizat. Personalul va putea să preia comenzile și să înregistreze plățile rapid și eficient
- Se pot configura locații multiple, fiecare cu dispozitivele lor, se pot desena mesele și asigna drepturi individuale sau pe grup de utilizatori.
- Integrare cu dispozitivele fizice
- Interfața intuitivă reduce timpul necesar pentru instruirea personalului nou și minimizează erorile umane
- Integrat cu modulul hotel – comenzile se pot trimite în fișa de client pe cameră
- Gestiune stocuri:
- Modulul POS poate fi conectat la sistemul de gestionare a stocului (Rețetar, Furnizori, Produse, Info nutriție, Comenzi, NIR-uri, Note consum, Inventar, Transfer, Predare producție, Balanță, Fișă magazie), permițând actualizarea automată a stocului de produse în timp real, dar și trimiterea datelor contabile către sistemul contabil.
- Managementul relației cu agențiile:
- Aveți relații contractuale cu multe agenții? Acum puteți să țineți sub control fiecare rezervare venită prin agenție
- CRM inclus:
- Gestionați relația cu clienții: facturi, contracte, încasări într-un mod cât mai profesionist
- Facturile se pot emite automat din programul de hotel, restaurant sau în baza unui contract, însă puteți emite și facturi manual, în funcție de necesități, direct în modulul CRM
- La rezervările online cu avans, odată ce se efectuează plata, clientul primește automat factura de avans, conform plății efectuate. Generați și emiteți bonuri fiscale direct din aplicație! De asemenea, toată gestiunea facturilor este evidențiată în această aplicație. Aveți și un registru complet al facturilor emise, astfel ca tot timpul să stiți câți bani ați încasat într-o anumită perioadă și câți mai aveți de încasat!
- Integrare cu sistemele contabile:
- Aplicația permite integrarea cu sistemele de contabilitate, astfel încât nu o să trebuiască să introduceți manual facturile emise din sistem
- Multiple rapoarte:
- Aplicația vă pune la dispoziție toate rapoartele de care aveți nevoie : gradul de ocupare al camerelor, rapoarte privind rezervările, rapoarte privind rezervările pe surse de rezervări, rapoarte privind încasările, rapoarte privind camerele care necesită curățenie, rapoarte pentru serviciile de masă, rapoarte de gestiune și multe altele!
- Acceptarea diferitelor metode de plată:
- Unii oaspeți doresc să achite cash, alții preferă plata cu cardul. Aveți, probabil, oaspeți care achită unei terțe părți (ex. agenție), iar la recepție se prezintă cu un voucher sau cu o dovadă a plății. Aplicația este adaptabilă și compatibilă cu oricare metodă de plată aleasă de oaspeții dumneavoastră!
- Integrări cu dispozitive fizice:
- Case de marcat( datecs, tremol activa)
- Imprimante termice (Custom, generic etc)
- Cântare (CAS)
- POS Bancar
- Cititor card RFID
- Scanner de pașapoarte/ Carte de identitate
- KDS – Kitchen display system
- Fără formulare tipizate
- De acum, tot procesul de check-in al oaspetilor, va fi unul 100% digital!
- Interfață web & mobile:
- Aplicația dispune de o interfață prietenoasă atât pe desktop, cât și pe tabletă și mobil
- Se poate instala atât în sistem de cloud privat, accesibil doar din rețeaua dumneavoastră internă/vpn sau cloud public
- Jurnal operațiuni:
- Toată activitatea din aplicație este monitorizată în totalitate, per user/ operațiune/ dată și oră!
- Autentificare TFA:
- Aplicația dispune de securizarea suplimentară a datelor și interfeței cu Two Factor Authentication, cunoscut și ca 2FA (verificare în doi pași, care pe lângă utilizator și parolă mai are nevoie de un cod de validare pentru a autentifica utilizatorul). Datele dumneavoastră sunt în deplină siguranță!
- Administare facilă:
- Aplicația este foarte prietenoasă cu utilizatorul! Orice element de configurare poate fi foarte ușor de modificat de către utilizatorul cu cont de administrator din firma dumneavoastră! Și vorbim de tarife, camere, surse de cazare (pot fi agenții, mediul online, etc.), servicii oferite (mic dejun, demipensiune, pensiune completă, produse din mini bar, etc.)! Toată aplicația este facil și în mod activ configurabilă de către dumneavoastră în funcție de nevoile curente!