Păstrați legătura cu clienții și fiți mereu în contact folosind funcționalitatea de notificare disponibilă în aplicație. Modulul de notificări avansat este conceput pentru simplificarea comunicări eficiente cu clienții și pentru gestionarea activităților fără efort suplimentar.
Această facilitate vă ajută să țineți clienții la curent și să vă asigurați că nu pierdeți nicio acțiune importantă. Caracteristicile principale ale modulului de notificare includ:
Notificări automatizate destinate clienților:
Confirmările rezervărilor sunt trimise fie prin e-mail, fie prin SMS.
Notificări pentru efectuate plăți și trimiterea automată a facturilor de avans sau finale sunt incluse în serviciul nostrul de gestionare a plăților online.
Mesaje pentru personalul echipeI – Anunțuri interne despre rezervări noi sau schimbări și anulări.
Notificări pentru momentele în care se apropie data expirări contractului sau termenele pentru anumite sarcini.
Personalizarea detaliată:
Cum doriți să primim notificările? Preferați ca acestea să fie automate sau manuale? Alegeți modalitatea preferată de comunicare dintre e-mail, SMS sau notificări interne în aplicație.
Personalizarea mesajelor este esențială pentru reflectarea identității brandului dumneavoastră, astfel încât fiecare comunicare să fie profesională și prietenoasă în același timp. Aplicația stochează un istoric complet al notificărilor trimise pentru acces rapid la istoricul mesajelor dumneavoastră. Acest aspect vă ajută să urmăriți cu ușurință când și ce informații au fost transmise clienților sau echipelei dvs. Modulul integrat de notificare simplificată facilitează comunicarea și reduce riscul de erori. Totodată, contribuie la crearea uneia experiențe pozitive pentru clienți. Cu ajutorul acestor unelte puteți să vă axati pe furnizarea unor serviciilor de calitate superioară și să lăsați aplicația să se ocupe de detaliile tehnice.